Máte všechno zboží skladem?

Ano, náš systém je několikrát denně aktualizován.

Co když jsem zadal/a špatné údaje při objednávce?

Nic se neděje, zavolejte nám co nejdříve a my tuhle situaci rychle vyřešíme.

Jak lze zjistit stav objednávky?

O stavu objednávky budete vždy informováni pomocí emailu.

Platí se i balné?

Účtujeme pouze poštovné, balné nikoliv.

Za jak dlouho zboží obdržím?

Po obdržení a schválení objednávky expedujeme zboží do 5 dnů, samozřejmě se snažíme, aby bylo u Vás co nejrychleji, proto je možné ho mít do 3 dnů doma.

Jaká je cena za doručení?

Spolupracujeme s GLS  Ceny najdete v obchodních podmínkách.

Nabízíte i možnost osobního odběru?

Ano, naši pracovníci Vám zboží přichystají a po telefonické či emailové domluvě je možno si zboží vyzvednout na adrese Diana Bohatcová, Leskaureova 2856/8, 628 00 Brno - Líšeň.

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Na Slovensko zasíláme za zvýhodněnou cenu dle ceníku v Obchodních podmínkách.

Jak mohu reklamovat zboží?

Veškeré informace o reklamaci najdete pod odkazem Reklamace.

Jak dlouho se bude řešit reklamace?

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 kalendářních dnů. Samozřejmě se snažíme reklamaci vyřizovat co v nejkratší možné době.

Je možné výrobek vrátit?

Samozřejmě je tu možnost zboží vrátit či vyměnit za jiné, ale musí být nepoškozené, nenošené, neprané a být včetně všech štítků. Více se dozvíte v Obchodních podmínkách.

Co když přijde zboží v poškozeném obalu?

Při přebírání zásilky dejte vždy pozor na to, v jakém stavu balení je i zboží. Pokud je poškozeno už balení samotné, zásilku od přepravce nepřijímejte!!! Pokud je poškozeno zboží uvnitř zásilky, kontaktujte naše reklamační oddělení. Naši pracovníci s Vámi domluví další kroky reklamace.

Co když obdržím nekompletní objednávku?

Pokud doručená objednávka není kompletní, obracejte se prosím na reklamační oddělení. Naši pracovníci s Vámi domluví další kroky reklamace.

Jak se řeší záměna s jinou objednávkou?

Pokud Vám přijde jiné zboží, než jaké jste si objednali, nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem zboží, kontaktujte naše reklamační oddělení. Naši pracovníci se s Vámi dohodnou na nápravě.

Mohu u vás platit platební kartou?

Ne, tato možnost na našem eshopu není. Pouze dobírka nebo bankovní převod.